Treball per projectes en l’Àmbit STEM

Pàgina d'inici » Àmbits » Tecnologia » Francesc Giménez

Francesc Giménez

gimenezProfessor a l’Institut de Gurb. Xarxa de Competències Bàsiques.

Ponència Tecnologia “Projecte de disseny i realització d’aplicacions per a dispositius mòbils vinculat a l’emprenedoria social“.

 Enginyer tècnic en telecomunicacions de formació acadèmica i professor de les especialitats de sistemes electrònics, sistemes electrotècnics i tecnologia des de l’any 1999. Interessat en la tecnologia des de ben petit i concretament en els llenguatges de programació, he participat en nombroses activitats de formació de robòtica i entorns de programació que m’han permès incorporar aquests continguts en els projectes que realitzo amb els meus alumnes. Les Primeres jornades sobre innovació a l’ensenyament de la tecnologia, realitzades el maig de 2008, van ser un punt d’inflexió en la meva visió de l’ensenyament: el treball per projectes, la incorporació de competències bàsiques al currículum i la inclusió de la metodologia de treball cooperatiu a l’aula han estat la guia que ha dirigit la meva activitat professional dins l’aula. El 2010 vaig tenir l’oportunitat d’ajudar a dissenyar i tirar endavant el projecte educatiu d’un centre de secundària de nova creació, l’Institut de Gurb. La incorporació del treball cooperatiu com a base organitzativa de les aules de tot el centre m’ha permès aprofundir en el seu coneixement. Des del 2011 el centre forma part de la Xarxa de Competències Bàsiques (XCB) i les competències bàsiques s’han incorporat en els currículums de les diferents àrees.

 

Anuncis

1 comentari

Els comentaris estan tancats.

