Treball per projectes en l’Àmbit STEM

Iván Marchán

Professor a l’Institut de Cornellà. Xarxa d’Instituts Projectant. Escola Nova XXI.

Ponència Experimentals “Química en Context per 4t d’ESO sense renunciar als continguts clau per als futurs ciutadans i batxillers“.

marchan Sóc químic i doctor en didàctica. El títol de la meva tesi doctoral va ser: “Contribucions de la contextualització de l’aprenentatge i la transferència del coneixement a l’educació química competencial”.

Porto 9 anys fent de profe, sempre en centres de màxima complexitat, al Raval i a l’Hospitalet de Llobregat. Durant els últims 5 anys he enseñat química de manera contextualitzada a 3r, 4t d’ESO i batxillerat. Aquest curs he començat com a professor de projectes interdisciplinars (natus + socis + tecno) a l’institut de Cornellà; està essent un repte complex però apassionant. En el nostre primer projecte a 2n d’ESO hem preparat una fira sobre el riu Llobregat per aprendre geografia, biologia, química i moltes altres coses. Ha estat intens!

M’agrada investigar l’educació i per això formo part del grup de recerca LIEC de la UAB. M’agrada formar als futurs docents; treballo com a professor associat a la UB impartint docència als graus d’infantil i primària i al màster de secundària. M’agrada innovar en companyia i per això formo part de dos grups de treball: química en context al batxillerat (CESIRE-CDEC) i Scientia Omnibus (ICE-UAB). M’agrada jugar voleibol, indoor i platja.

.

.

 

Anuncis

1 comentari

Els comentaris estan tancats.

