Treball per projectes en l’Àmbit STEM

Pàgina d'inici » Àmbits » Tecnologia » Jaume Feliu

Jaume Feliu

Professor a l’Institut Salas i Xandri (Sant Quirze del Vallès). Xarxa Instituts Projectant.

Ponència Tecnologia “La cursa dels cotxes elèctrics“.

feliuEnginyer de telecomunicacions de formació, em dedico al món de l’ensenyament secundari des de fa 17 anys, actualment en l’especialitat de Tecnologia. Des de que es va crear aquesta matèria amb la LOGSE, l’aprenentatge basat en projectes és la seva base i, per tant, també la meva. Intento evolucionar constantment i, molt especialment, des de l’arribada de les TIC a l’aula. Això ha fet que m’hagi format en projectes a l’aula de tecnologia, control automàtic, robòtica, aplicacions mòbils, projectes interdisciplinars, rúbriques… A més, m’he format de manera autodidacta en alguns aspectes informàtics que aplico a l’organització dels projectes: fulls de càlcul, programació d’scripts, G Suite for education, Moodle…
Sense cap dubte, sóc un entusiasta de l’ús formatiu de les xarxes socials, que utilitzo per aprendre, compartir idees i dubtes i debatre.
A més, aplico la informàtica a la gestió de projectes, tant a tecnologia i com de forma interdisciplinar, i també l’aplico a l’organització dels centres educatius. El que desenvolupo ho comparteixo al meu blog, tecnocentres.org. Entre altres, he creat l’eina CoRubrics, que permet fer senzilla la coavaluació i l’autoavaluació amb rúbriques.

Materials i guia didàctica del projecte disponibles a: https://sites.google.com/salasixandri.cat/cursadecotxes

Anuncis

1 comentari

Els comentaris estan tancats.

